Back in New York - Reisverslag uit Newark, Verenigde Staten van marjonzwo2011 - WaarBenJij.nu Back in New York - Reisverslag uit Newark, Verenigde Staten van marjonzwo2011 - WaarBenJij.nu

Back in New York

09 Juni 2013 | Verenigde Staten, Newark

Vanmorgen op ons gemak vertrokken voor 132 mijl naar New Jersey waar ons hotel voor de laatste nachtjes zich bevindt, het Howard Johnson.
Onderweg bij New Haven nog even gestopt, aldaar een wandeling door een parkje gemaakt en nog even van de zee op het strandje aldaar genoten, wat een weertje, iheerlijk!
We doen verder rustig aan en als ik een Walmart zie stoppen we daar, ben daar nog nooit geweest en je moet het eens meegemaakt hebben. Ze hebben er echt alles, dus we hebben nog wel wat ingeslagen. In de Walmart was een subway, daar een heerlijk broodje gegeten, allebei de helft van wat een ander alleen op eet, dit vulde mij al genoeg. Daarna op voor het laatste uurtje in de auto, we hebben zelfs de Bronx nog bezocht, alleen maar Bijlmerflats en verder niet veel mooie huizen. Dus maar nergens uitgestapt.
Rond een uur of 2 waren we al op onze bestemming, het is echt dicht bij het vliegveld, de vliegtuigen denderen continue over, mooi gezicht, op de kamer niet veel last van!
Lekker gebadderd en bedacht dat we de auto vandaag al wel terug kunnen brengen, dit hotel heeft een 24 uurs service naar de terminal, waar ook de bus stopt die ons naar de Mall gaat brengen, ideaal dus en geen auto meer nodig. Dus brengen we hem terug, nog effe voltanken, dan brengen we Toyota Camry terug na 2455 mijl op de teller, we begonnen bij 460 mijl dus tel uit onze winst.....
We gaan terug met de shuttle bus en eten lekker bij het hotel, ik maak nog effe wat foto's van nummerborden van de staten waar we geweest zijn. We lopen nog een stukje langs het lang parkeren, prachtige auto's staan er. Schrijven nog een stukje en dan lekker slapen, nog een dagje dan zijn we alweer terug! Jammer!

groetjes M&M

ps: kijk effe op de link die ik in een van de vorige teksten gegeven heb, nu ook foto's van de walvis!

• 10 Juni 2013 - 22:27

Wilma:

Nog een nachtje en dan weer terug! Goede reis !

• 11 Juni 2013 - 12:50

Yvonne En Wouter:

Hoi Marjon en Marcel,

Wat hebben jullie een hoop beleeft,wij wensen jullie een goede terugreis en zijn benieuwd naar de vele foto's.
    groetjes Wouter&Yvonne