Nog een avondje thuis en dan zijn we er weg van - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van marjonzwo2011 - WaarBenJij.nu Nog een avondje thuis en dan zijn we er weg van - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van marjonzwo2011 - WaarBenJij.nu

Nog een avondje thuis en dan zijn we er weg van

19 Mei 2013 | Nederland, 's-Hertogenbosch

We zijn er klaar voor, koffers zijn gepakt en we halen (Marjon net niet) 23 kilo niet. Morgenmiddag om 13:05 vliegen we vanaf Schiphol. We hebben er zin in, en volgens Marcel moeten we misschien in Canada nog wel hulp verlenen, haha!
Bij Chantelle en Chris de vrienden van Marcel in Canada is een aardbevinkje geweest, 5.1 op de schaal van Richter, dus wie weet?
De komende weken zullen we regelmatig een verslagje schrijven (proberen iedere dag).
New York City, 9/11 memorial, Fed Bank en het gebouw van de United Nations (met dank aan Anita) daar hebben we vooraf al tickets voor geboekt, net als de hop on of bus en musea in NY.
Nou tot snel weer, groetjes van ons,

Marcel en Marjon

• 22 Mei 2013 - 20:15