7-9-2014 Rijden..... - Reisverslag uit Fulton, Verenigde Staten van marjonzwo2011 - WaarBenJij.nu 7-9-2014 Rijden..... - Reisverslag uit Fulton, Verenigde Staten van marjonzwo2011 - WaarBenJij.nu

7-9-2014 Rijden.....

07 September 2014 | Verenigde Staten, Fulton

Vandaag maar eens een dag dat we even kilometers maken. Dat moet ook wel anders halen we Graceland niet.
Ruim 400 km rijden om te overnachten, in de omgeving van de geboorteplaats van Elvis, Tupelo.
Morgen gaan we daar naar toe en dan rijden we door naar het Heartbreak hotel wat tegenover Graceland:) ligt. Verjaardagscadeau van Marcel!
Maar goed dat we er niet een paar maanden geleden, op zijn 37e sterf dag waren. toen liepen er 300.000 fans rond rondom Graceland en zijn geboortedorp.
Nu dus vooral rijden, vanuit Georgia, door Alabama, en uiteindelijk door een tijdzone heen( 1 uur vroeger) uitkomen in Mississippi.
We zitten in een mooi, klein hotelletje.

Onderweg nog even naar the Natural Bridge of Alabama, indian stone head geweest, de langste natuurlijke brug van in ieder geval Amerika, mooi om te zien hoe de natuur zijn eigen ding doet. We hebben de tijd genomen want er even uit is wel lekker, ondanks de warmte!

Dadelijk eerst maar eens ff lekker in bad, want vanaf half negen vanmorgen rijden tot nu een uurtje of vier, met een bezoekje aan de stones, is toch wel wat vermoeiend, ook al kan ik zo nu en dan even mijn ogen dicht doen, Marcel niet dus rust verdiend.

Gelukkig is het nog steeds niet zo warm, ergens zo rond de 35 graden blijft het de komende maand nog wel, al hebben we gisteren in Atlanta wel even een enorme regenbui gehad, en o ja de regenponcho's lagen in de auto, je zou denken dat het dan afkoelde maar niets is minder waar!

Groetjes, tot morgen bij Graceland!