16-09-2014 Naar huis - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marjonzwo2011 - WaarBenJij.nu 16-09-2014 Naar huis - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marjonzwo2011 - WaarBenJij.nu

16-09-2014 Naar huis

17 September 2014 | Nederland, Eindhoven

Hoi,

Nog effe snel, laatste spullen ingepakt, ontbeten en toen maar vertrokken naar het vliegveld, we moeten ook nog even de tank volgooien.
We zijn om 10:00 uur op het vliegveld en gaan de auto inleveren na 2575 mijl te hebben gereden, wel stukken minder dan vorig jaar!
Koffers inchecken kan pas om 11:00 uur dus we kunnen nog op ons gemak koffie drinken en een boekje lezen.
Veel K9 activiteiten op het vliegveld, wat zou er aan de hand zijn??
11:00 koffers afgooien door de douane en dan is het wachten begonnen. Vandaar dit stukje nog. 13:30 boarden we, eerst een 45 minuten durende vlucht naar Miami, het vliegtuig zit in vergelijking met de heenreis erg vol. Het is een luxer vliegtuig als de heenreis. Dus wat meer beenruimte.
We hoeven in Miami niet uit te stappen, gelukkig. Tijdens het tanken mag je niet naar de toilet en moet je riem los. Denk om hard te kunnen rennen als er brand uitbreekt??? Als je dat dan nog kan??
Na een uur reizen we door, we nemen maar een entertainment programma want anders is 8 uur en 35 minuten wel veel, dus 3 films gekeken, boekje gelezen, kleine maaltijd genuttigd en sudoko!
Om ongeveer 7 uur Nederlandse tijd geland, erg lang op de koffers gewacht, de trein genomen naar Den Bosch, effe lekker geslapen en nu nagenieten van de reis.

Tot binnenkort weer eens,
groetjes Marjon