27-01-2011 - Reisverslag uit Geldrop, Nederland van marjonzwo2011 - WaarBenJij.nu 27-01-2011 - Reisverslag uit Geldrop, Nederland van marjonzwo2011 - WaarBenJij.nu

27-01-2011

Door: marjonzwo2011

27 Januari 2011 | Nederland, Geldrop

Donderdag 27 januari,

Na een wat onrustige nacht, ook door regelmatige uitval van stroom. Zijn we al weer vroeg uit de veren, dat zijn we inmiddels gewend.
We ontbijten even rustig en na het ontbijt verdelen Lianne en Marjon kleren en andere spullen tussen Denis, Lazar, Edwiese (de buurvrouw), Bernadette(onze kokkin in Zimtanga) en Noëllie, alles wat we niet mee willen nemen. Ze zijn er allemaal erg blij mee en als het niet past dan geven ze het wel een andere goede bestemming.
Ondertussen komt er ook nog een man binnen met Juliënne, van gezicht komt hij me bekend voor en wat blijkt het is Dr. Felix Kohol, hij komt nog even spullen halen (bedovertrekken, chirurgische doeken, etc.) ik heb nog een aantal verbandmaterialen en antibiotica's over, deze geef ik maar mee, dan komt het in ieder geval goed terecht. Dus weer wat extra ruimte. Van Bernadette krijgen alle dames nog een prachtig sieraad, ketting of armband, hartstikke lief van haar!

We rommelen wat, gaan ons laatste geld nog opmaken in het Village Artisinal. We lopen nog een rondje in de buurt, want na de overstroming hebben de mensen in de buurt allemaal wat geld gekregen om hun huisje op te knappen, en dus maken we wat foto's. Ook het weefmeisje waar Lucy en ik al eerder langs gelopen zijn is er weer, we hebben toen een zak snoep uitgedeeld, werd overigens gelijk opgegeten door iedereen (ongeveer 10 mensen) en raad het eens ook nu alle papiertjes gewoon op de grond (we hebben het maar gedoopt tot Le Grand Poubelle.

Iedereen komt afscheid nemen en we proberen alles wat we gekocht en gekregen hebben in de koffers te krijgen, een heel karwei.

Francoise komt nog een keer voor ons koken en om acht uur is het dan vertrek naar de vlieghaven. Dat was het dan, nu nog vijf en een half uur vliegen en dan is het voorbij. Een prachtige reis waarin we veel gezien hebben, heel veel indrukken opgedaan hebben en dus een reis om nooit te vergeten!!!!
WIE WEET???

Tot morgen in Nederland,

groeten van Marjon en de rest!

• 27 Januari 2011 - 11:17

Marijke:

welkom thuis!

• 27 Januari 2011 - 15:20

Karin:

heey goede reis en een behouden vlucht. We spreken gauw iets af, ben af en toe een weekendje alleen kunnen we lekker de bloemen buiten zetten

• 27 Januari 2011 - 20:45

Vama:

Nog even en dan zit, "De lange reis vanJildert Hoeneveld " er op!!!
    We zullen de verhalen zeker missen,maar je thuiskomst maakt dan weer alles goed.Hoe laat verwachten jullie hier"te stede" te zijn?
    Een goede en rustige terugreis gewenst. Gr vama

• 27 Januari 2011 - 20:48

Trudy:

Fijn dat je weer in onze buurt bent!

Laten we elkaar gauw ontmoeten