Terug naar huis - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marjonzwo2011 - WaarBenJij.nu Terug naar huis - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marjonzwo2011 - WaarBenJij.nu

Terug naar huis

02 Juli 2015 | Nederland, Eindhoven

Ha ondanks ons late vertrek staan we toch om 7:15 op om om 7:30 onze medereizigers die met de bus naar huis gaan uit te zwaaien. Een kort afscheid, en zwaaien maar, Erna de nummer 4 die met het vliegtuig terug gaat maar met de KLM naar Amsterdam, is ook opgestaan.
Na het uitzwaaien, gaan we nog ff terug naar de kamer, nog een uurtje relaxen en om 10:00 uur ontbijten. Heerlijk rustig en we hoeven niet te haasten. Uitchecken hoeven we pas om 12 uur, en we worden ook rond die tijd opgehaald voor onze rit naar het vliegveld.
Om de tijd te vullen gaan we nog even naar het winkelcentrum aan de overkant van het hotel, lekker koel is het daar. We wisselen het Roemeense geld om en kopen nog wat kleinigheden (leuk armbandje heeft ma gekocht).
Marcel nog een leuke trui en om 11:00 zijn we weer terug in het hotel.
Koffie drinken, ja dat zijn we nu gewend, iedere dag rond 10:00-10:30 koffietijd. De koffer halen en terwijl we aan het wachten zijn komt Erna afscheid van ons nemen. De taxi rijdt voor en we vertrekken naar het vliegveld, ongeveer 25 minuten rijden.
Mooi vliegveld, ouder dan we dachten, het ziet er nog als nieuw uit.
Koffers inchecken, en dan begint het wachten, 14:15 boarden, ach winkeltjes genoeg en ook hier een lekker bakkie koffie voor vertrek.
Om 14:15 staan we klaar, maar uiteindelijk kunnen we pas om 14:45 het vliegtuig in terwijl het om 14:55 moet vertrekken. Een kwartier te laat, een nieuwe kist, dus weinig beenplaats, voor mij en mijn moeder viel het mee, maar Marcel zit met zijn knieen tegen de stoel van de voorganger, ach gelukkig duurt de vlucht maar 1:50, Om 17:15 staat Hans op ons te wachten fijn hoor, Hans bedankt! Lekker bbq-en en vroeg naar bed want ondanks een rustige dag is ie vermoeiend genoeg. We genieten na van een mooie, indrukwekkende en drukke reis.
grtz Marjon

• 07 Juli 2015 - 22:22

Marijke:

Fijn dat jullie een mooie reis hebben gehad, we spreken binnenkort iets af