15-09-2014 Rustig dagje - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van marjonzwo2011 - WaarBenJij.nu 15-09-2014 Rustig dagje - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van marjonzwo2011 - WaarBenJij.nu

15-09-2014 Rustig dagje

15 September 2014 | Verenigde Staten, Orlando

Begonnen aan ons laatste dagje hier in Orlando, lekker ontbeten en uitgeslapen. De koffers al zover uitgezocht wat blijft achter en wat kan mee. Helaas kunnen we onze koffers niet wegen dus het blijft op de gok. Ik besluit zoveel mogelijk in mijn rugzak te doen, je mag bij Arke zoveel handbagage meenemen als je wilt. Dat was dan ook wel te zien, soms hele reistassen gaan als handbagage mee.
Na het ontbijt gaan we ja je zult het niet geloven naar het hoofdkantoor van Tupperware, best leuk om even te zien. Hele galerie gemaakt met interactieve dingen over het bedrijf, ze zijn zelfs een beursbedrijf en zijn 2,3 miljard waard. Dat kun je je bijna niet voorstellen, zitten in zo'n 100 landen.
Een hele winkel erbij, leuke dingen ook make-up, dagcreme's, etc. En veeeeeel goedkoper als bij ons.
Daarna naar de shopping mall, kijken of we nog leuke dingen zien, en naar ugg's voor de kids, wel gezien maar duurder als gedacht. Bij Hollister voor mijn neefjes gekeken, maar niet echt heel veel opzienbarends gevonden.
Dus maar door naar de volgende mall.
Terug in het hotel besloten daar te eten, was overigens heerlijk!
Naar bed en morgen retour...
Jammer maar we hebben veel indrukken opgedaan, mooie foto's en nu nog aan een album beginnen. Dus erg veel herinneringen. En op de valreep ook nog fan van Elvis geworden, wie had dat gedacht....

Tot morgen,
groetjes Marjon